onsdag 31. desember 2008

Lien h e a r t Mons ‹|3 sier: blogg mar..

Blogg marr får eg høra. Så det gjør eg. Te tross for at eg var ganske lei av å blogga ei stonn tebage, har eg nå fått sansen for det igjen. Det e litt kjekt å få skriva ner ka eg har gjort, og veda at andre folk (mostly vennane mine) lese det. Det e nyttårsaftenå idag. Me sga, som de fleste andre år feira det me Kristian igjen. Blææh... Neida. Det blir nok kjekt. For i år har me ein nye vri. Itte me har spist me familien våras og Kristian sin, sga me opp te Kristian for å ver me Mari, Ingerid, Lien og Kristian. Eg håpe på at det blir masse bilde og mye moro :D

Fyrverkeri derimot, e ikkje lov. Blast.

6 kommentarer:

SelvesteKristian sa...

"Fyrverkeri derimot, e ikkje lov. Blast."

Din tullegutt :) D e jo låv, bare ikkje pinneraketter elle ting så nligne på leketøy :) Du e meg ei skrulla du Jonas <3

KGID <3

Din SelvesteKristia

Anonym sa...

BLOGG MER! Selv om du e syge.
God bedring <3

Anonym sa...

Blogg marr seie du te meg!?!? Du må blogga marr (Y)

Jonas sa...

Uhm... Eg tror ikkje det var te deg Kristian... :P

SelvesteKristian sa...

nei, du sa te meg når du sov her: "Du må blogga marr, eg e innpå bloggen din mange gange daglig, blablabla" :P

Kim Lien sa...

http://pokerfaace.blogspot.com/2009_02_01_archive.html

Utfordring