mandag 15. desember 2008

Jaaaaa!

Nei. Eg har fått veda (idag) at eg sga ha prøveeksamen i naturfag(faen). Det komme te og bli litt jævlig, med tanke på at eg ikkje kan en dritt om karbonkjemi. Eg e sur. Me såg Twilight på fredag. Waste of money. Filmen var kjedelige nesten heila tiå, me unntak av slutten, då det begynte å bli veldig spennandes. Og for å toppa heila greiå, så satt me nærme någen som ikkje ville stoppa å hvina og grina. Forbanna irriterandes. Men eg har en prøveeksamen å øva på. Så eg avslutte her, ennå så kort innlegget e. See ya.

1 kommentar:

Anonym sa...

holaaaaaa qué pasaaaaa?
eg har kommentert 1000vis av ganger tidligere, men bloggen din har sletta de før de ble te skikkelige kommentarer. Høøømf..
I allefall
Så e d bra ta du har begynt å blogge igjen (sånn halvveis) og keeep it uuuuup.

yoYoyOooYooo
Ingerid ouuuutzz
baiii
baii

www.divergirl.blogg.no