tirsdag 30. desember 2008

My name is Forrest. Forrest gump.

Eg våkna idag og lurte på kossen i alle dage det gjekk an å ha så vondt i håvet. Eg kjente og at eg var på nippet te å kasta opp. Mens eg låg der i sengå og prøvde å tvinga meg te å stå opp, kom far og maste om at eg måtte stå opp. Så eg tvang meg sjøl opp, og snubla ud av rommet og ner trappene for å nesten sovna ved bordet. De hadde lagd ei lista te meg der det sto ka eg sgo gjør for å hjelpa te te nyttår. Det var bare to ting, men eg brukte 3 timer på å gjør de, for eg holdt på å daua så dårlige eg følte meg. Men det har nå vært høydepunkte idag og. Når mor og far lagde ein ellar aen saus, så sgo de tilsetta konjakk og setta fyr på det. Og det fekk eg lov te å gjør. Også reiste far og lillebror på is-hockey kamp. Då bestilte meg og mor pizza mens me såg Forrest Gump, desidert ein av de beste filmane som e lagd. Eg har bestemt meg for å laga ein sang/film beståandes av bare de beste gitarsoloer. Når eg e ferdig komme eg te å lasta an opp. Snakkes, bitches!

2 kommentarer:

Kim Lien sa...

Stiligt!

Anonym sa...

Eg e helt enig, forrest gump eie de aller fleste filmer :)
Me sneiiiix i kvell :]