mandag 29. desember 2008

Eg love deg, eg hadde turt å hålla an i håndå!

Eg har lagd bomba. OG, eg har sprengt bomba. Kristian, meg og Lien gjekk te skolen og inn i et skur der for å smella an av før nyttår (For eg ville ikkje venta). Kristian sa at han var sikker på at bombå ikkje kom te å sprenga men, bare fresa litt. Så feil kan man ta.


Me sov og hos Ingerid neste dag, men ittesom eg ikkje blogga då hellar, får eg skriva nuh. Meg, Kristian og Lien sov hos Ingerid natt te mandag. Det begynte med at meg og Kristian gjekk opp, og så kom Lien itte. Meg og Kristian hadde 150 kr på oss, så me ville på Mix, men Ingerid nekta oss fordi Kristian var for vims te å nå bussen. Derfor blei det te at meg og Lien tog bussen te Mix og kjøpte snop for 150 kr. Ikkje døm oss, for Mix e jævlig dyrt. Me hadde det grævlig kjekt, og Kristian fekk seg ein nye oransje bestevenn. De blei et sjikkeli sjønt par. Men eg gidde ikkje å skriva marr. Ciao.

Kristian bestevenn


1 kommentar:

Kim Lien sa...

Stilig bilde! D e bra d ;)