onsdag 11. februar 2009

Le Marì Von Mokki

*OBS*

For de få som leser bloggen min, vil jeg bare si at selv om det er få innlegg, så vil jeg nå blogge på bokmål. Jeg tenkte på dette en stund, helt til jeg mistet interesse for blogging.

Nå som jeg har advart; Let's get this party started!

Jeg begynte morgenen med tunge øyne og en skrikende mor. Ned til kjøkkenet, hive i seg frokost, for å så komme seg på skolen i en jævlig fart. På skolen begynte vi med en mattetime (Der jeg faktisk jobbet ö ) for å så ha en egenstyrt gymtime. Jeg og Lien hadde fått oppgaven fotball. Vi startet timen med LETT oppvarming, for å så sentre ballen fram og tilbake. Nå skal jeg ikke oppsummere hele timen, men det ble kamp på slutten :D

Når jeg og Lien skulle inn i gymsalen med utstyret, prøvde vi å ta bakveien. Den var låst. Da begynte Lien selvsagt å gråte å syte, og nesten tvang meg til å gå rundt å låse opp. Jeg løp, raskt som vinden, og kom til første sving. Tok en vakker innersving, og løp videre. Neste sving var litt verre, derimot. Jeg traff en bit is, skled sidelengs, og landet på siden, noe som inkluderer fallskader på:

- Albuen
- Ribbeina
- Kneet
- Høyre håndledd

Og nå føles det som om jeg har brukket noe i albuen.


Etter skolen tok jeg og Lien bussen hjem til henne, og gjentok matinntaket fra igår; Kinamat. Vi hadde egentlig planlagt å gjøre lekser, men Lien ville heller "Pusle hamsterbur", fordi hun skulle kjøpe en hamster i 5-tiden. Hun hadde fått bur av en klassekamerat, Alexander, og måtte sette bitene sammen, så det gikk an å bo i det. Vi tok bussen bort til Vågen Amfi, og gikk inn på dyrebutikken. Vi fant hamsteren vi hadde satt av fra igår, men noen må ha sneket seg inn og byttet om i løpet av natta, for den var Satans hamster idag. Den hylte og prøvde å bite, og Lien ville ha en annen i stedet for. Så etter ca. 20 minutter venting pga en dame som ville ha alt som hadde me katter å gjøre, fikk Lien seg en liten hamster. Vi måtte løpe med den over Ruten og inn på Europris for å kjøpe sagspon og mat. Deretter ventet vi til bussen kom, før vi løp inn.

Når vi kom hjem til Lien, var det lekse-arbeid. Nesten. Ingen av oss hadde lyst til å gjøre lekser, så det ble heller til at vi snakket med Rebekah og Susanna. Klokken 21:10 så jeg mitt snitt til å slippe unna den forferdelige Lien, så nå sitter jeg hjemme, trygg og varm. Og nå skal jeg legge meg :D




Le Marì Von Mokki


Hva har dere gjort idag?


Ingen kommentarer: