fredag 26. september 2008

Slemme farer og kjedelige timar

Nå har eg og Kristian sotte på loftet mitt i en..evighet. Me har ikkje gjort någe så helst samen, fordi eg vil ikkje spela Halo 3, han vil ikkje spela Halo 2, og AoE III funke ikkje. Fordi far ikkje vil sei passordet te brugaren hans som eg trenge for å tillata AoE å kjøra. Så då har me prøvd mange forskjellige løsninger, til og med å hacka an. Men neeeeida, far har sikkart et av de dumme passordå igjen. Ein gång for lenge siden, han den tullingen pepper som passordet. Lowmo. Men nå tror eg rett og slett at eg sga få me Jossi på Halo 2, med mindre Kristian gidde någen runder. Eg håpe at Jossi gidde, hvis ikkje blir me nødt te å sitta å høra på gitarspelingå hans heila nattå. Og han prøve ikkje akkuratt å hålla volumet nere. Han spele som det passe an, og skrur aldri ner =P Men nå tar eg farvl, nok ein gång og sette meg ner me Halo.

Night



4*

Ingen kommentarer: