torsdag 25. september 2008

Sinte Terjer og bugga Halo'er

Jaja. Nå satt eg her igjen, foran PC'en min og skreiv om dagen min. Me var hos Terje og spelte Halo. Me vil sei meg, Kristian og Anaid. Spelte vil sei at Kristian og Terje spelte, og meg og Anaid såg på. Og lekte med ein netting-ting. Så fekk me høra at "Dokk ser så jævlig stygge ud" og "Fy FAEN, dokk e nasty!" Eg syntes me var ganske skjønne eg. Terje satt der og hylte at han traff an to skudd, Kristian ropte hold kjeft, og så var det et spetakkel. Heilt te Anaid måtte gå, Kristian måtte jem og spisa og Terje måtte "Opp og sitta me mor og far og kjeda vedet av meg". I tillegg sgo de låsa inne xboxen hans. Flaue Terje. Iallefall, så sa nettopp mor at hu sgo legga vekk Pc'en min og, hvis eg ikkje snart går og legge meg, så her slutte det. Du finne et fresht bilde av meg me nettingen øve håvet på bånnen. So long, suckers!


Ingen kommentarer: