onsdag 24. september 2008

Innleggius

Endå et fantastisk innlegg fra fantastiske meg. Sitte og høre på Metallica - Some Kind Of Monster. SYYYYKT langtrukken sang. Dagen idag på skolen var drit..kjedelig. Norskprøve, RLE, elevstyrt undervisning i gym og dobbel samfunnsfagtime. Norskrpøven gjekk egentlig ganske bra, i motsetning te gymtimen. Den gjekk rett te pieces. Me har disse bavianane i klassen som sparke ein ball me ein gång de får øye på an. Det e akkurat som om någe tenne ei lampa i den ellers tomme skallen diras som seie: ...Ball... Også spenne de av gårde. Gud så kjedelig liv eg leve når eg bare har skolen å skriva om! Men eg tror innlegget e langt nok nok en gang (haha, to nok'er). Eg har bare ein ting te å sei: Karianne, hvis du lese dette: SLUTT Å SE SLEMT PÅ MEG!

Thank you and goodnght.

*6

1 kommentar:

Kim Lien sa...

Hahah x] Bavianene ;) OG the scary look the Karianna :b