torsdag 25. september 2008

He who makes a beast out of himself, gets rid of the pain of being a man..

Yeey, nytt innlegg! Fancy, eh? Jaja. Nå har eg sotte på Pc'en sidn skoleslutt. Nå e det middag, skrive vidare ittepå. Nå var eg ferdig. Herlig, herlig pasta à la Big Kay. På skolen idag var det omtrent så kjedelig som vanlig, men me hadde K&H, et lide høydepunkt. Der lage me gipsmaske (med eget motiv, ftw!). Eg lage Cpt. Jack Sparrow, ein av de råeste personane innen film. EVER. Me legge og maske på kvarandre. Eg gipsa Lien for någen uge siden, og det blei ganske greit (Tror eg). Så gipsa eg Nina ei uga seinare, men maskå blei heilt mokka. Då blei hu sur. Hu e ofte sur på meg, gitt. Snakka me ei som hette Martha idag. Hu e psyco. Hu slår meg, sparke meg, lugge meg. Shortly said, så denge hu meg. Bah. Eg fekk tips fra ei venninna at eg burde få flarre bilde på bloggen. Dette blir det marr av når eg får bilde på min nye Pc. Men nå var nok innlegget langt nok. Skrive kanskje igjen seinare i kveld, ellar i mårå. Snakkes, bitches!



5*

Ingen kommentarer: