fredag 20. februar 2009

Rob sier..

Rob sier:
gay
Jonas© sier:
Homo
Rob sier:
yeah :D
Jonas© sier:
I meant you
Rob sier:
*mad*


Jeg har i det siste fått mange "Friend requests" på MSN. Med "Friend requests" mener jeg folk som legger meg til på MSN. Jeg spiller nemmelig et spill som heter InfamousGangsters. Der er jeg etterhvert blitt *Kremtkremt*ganske mektig, så jeg har en gjeng med folk som legger meg til. Fanklubben min, som jeg ofte refererer til dem som. Noen av disse folkene er virkelig greie, som f. eks Rob (Ovenfor) og Sam. Andre derimot, er ikke fullt så greie. Jeg har f. eks en jævel som påstår at han er administrator på spillet, og kan gjør meg til moderator hvis jeg vil.

Alt jeg trenger å gjøre er selvsagt bare en liten ting. Gi him passordet mitt, så er alt bra! Som om det skjer.

Ellers har jeg noe å si til en person spesielt:

DAG!!!! SKAL DU KOMMENTERE, KOMMENTER SKIKKELIG!

3 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Kim Lien sa...

Jonas har blitt populær lizzam xD

Kim Lien sa...

nytt navn; paffles.blogspot.com