søndag 14. juni 2009

Film, anyone?

Til tross for at det er veldig få lesere på bloggen min vil jeg lage et innlegg til det norske blogg-folket.

Er det noen som vet en bra film innen sjangeren action/komedie som de har å anbefale?

Jeg vet det er lenge siden jeg har blogget, men hele dette blogge-konseptet kjeder meg litt. Jeg liker å lese andre sine blogger, men å skrive en egen er ikke like interessant. Anyways, idag var jeg og grillet med venner. Flintstek FTW. :D

Etterpå var vi en liten halvtime innom en venninne før vi tok turen til fotballbingen like i nærheten. Vi spilte ASS og jeg tapte. Skal aldri mer spille fotball.

JEI KJEDER MEI

1 kommentar:

ScaringUnicorns sa...

Me spelte iche ASS, me spelte Kick Ass
:D
Men Wow! D må ha vært ei kule vennina som har invitert så mange folk bort på grilling så fikk dåkk komma INN t na og( iche ta d på feilt måde :P )