torsdag 9. april 2009

Det er ganske lenge siden jeg har blogget. Likevel tenkte jeg at jeg skulle blogge litt nå. Derfor stjeler jeg noe fra Bekah og blogger om det.

-Hvorfor har du valgt det bloggnavnet du har?
Fordi lillesøsteren til kameraten min sa alltid Shibbabbe når hun sang sanger hun ikke kunne teksten til. Vi fant dette utrolig morsomt, og begynte å bruke det som navn på spill og liknende. Jeg bruker det fortsatt andre plasser .


- Hvilken bok er den beste du har lest?
Harry Potter, til tross for alderen min :O

- Hva er favorittbandet ditt?
Har så forferdelig mange :O

- Hva er yndlingssangen din?
The Day I Left the Womb - Escape the Fate

- Hva er yndlinsmaten din?
Asiatisk

- Hva er yndlingsdyret ditt?
Pingviner fo sho

- Hvem er bestevennen din?
Bestevennene*

Kristian, Mari, Lien, Ingerid og Rebekah :D

- Hva er dine planer fremover?
Skaffe en musikalsk karriere

- Hva er yndlingsprogrammet ditt?
Simpsons, Family Guy og Futurama

- Hva er yndlingsfargen din?
Øhm... Svart?

- Hvem er tøffest i HELE verden?
Den kule fyren i Undisputed II

- Er det sant at gud skapte eva og adam?
NEI.

- Hvilken by eier?
London

- Hva ville du ønsket deg hvis du kunne få det oppfylt?
Platekontrakt of course :D

-Hva er ditt yndlings merke?
Converse

-Hvis du hadde blitt rik, hva hadde du brukt penga på?
Gitar-stuff. Instrumenter, generelt.


Og kanskje litt gaming :D

2 kommentarer:

ScaringUnicorns sa...

Svart e ingen farge Jonas -_-

Anonym sa...

Ikkje hvis du går i første klasse og trur på alt du høyrer, nei.
Men teoretisk, vitenskapeleg og korrekt sett så er svart ein farge, akkurat som kvit ;)